biuro@is-net.com.pl
603 604 695

FAQ

Centrum pomocy (FAQ)

  jak mogę sprawdzić prędkość swojego łącza internetowego?
Idealnym narzędziem do wykonania pomiaru prędkości jest strona www.fast.com. Zbadamy na niej prędkość zarówno pobierania jak i wysyłania.
  Jak przywrócić działanie zawieszonego routera
Aby przywrócić do działania zawieszony router znajdujemy jego zasilacz (najczęściej czarna kostka) i odłączamy go na minimum 20s. Po upływie tego czasu wpinamy zasilacz ponownie do prądu. Po około minucie sprawdzamy czy przyniosło to zamierzony rezultat. Pod żadnym pozorem nie naciskamy przycisku RESET na routerze ponieważ spowoduje to utratę wszystkich ustawień routera, a w konsekwencji utratę połączenia internetowergo
  Jak zalogować się do serwisu e-book?
Aby zalogować się do serwisu e-book należy wejść w zakładkę "Mój ISNET", a następnie wybrać "Moje płatności"
  Kiedy usługi zostaną odblokowane, jeśli wpłaciłem brakującą kwotę?
Usługi zostaną odblokowane do 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie abonenckim w rachunku ISNET .
  Nie dostałem faktury. Gdzie znajdę fakturę do uregulowania zobowiązania?
Wszystkie faktury są wysyłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w umowie. Faktury wysyłamy zawsze z 1 na 2 każdego dnia miesiąca. Termin płatności faktury jest do 11 dnia każdego miesiąca (płacimy z góry). Jeżeli faktura nie pojawia się w folderze głównym należy sprawdzić również folder "Spam". Wszystkie faktury znajdują się w Panelu Klienta (e-book). W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu 603 604 695.
  Bardzo często muszę wyłączać modem z sieci, aby sygnał Internetowy powrócił
Ze względu na to, że przyczyn tego typu problemu jest wiele, prosimy o kontakt z Działem Pomocy ISNET.
  Gdzie mogę sprawdzić czy jest możliwość przyłącza mojego domu/mieszkania?
Lista ulic, na których się znajdujemy jest dostępna w zakładce "Nasz zasięg". W przypadku jej braku prosimy o konrakt z Biurem Obsługi klienta.
  Jak mogę zmienić kanał nadawania sieci WiFi?
Aby zmienić kanał nadawania sieci WiFi należy na routerze wejść w ustawienia sieci bezprzewodowej i wybrać jeden z dostępnych do użytkowania kanałów WiFi na częstotliwości 2.4 bądź 5GHz.

Masz więcej pytań? Kliknij tutaj i napisz do nas